Wij regelen de administratie en belastingen voor je. Snel en efficiënt zonder poespas, tegen voordelige tarieven.

Hartman Administratie & Advies is een klein kantoor, gevestigd in Hoogeveen. Wij richten ons op MKB bedrijven in regio Hoogeveen-Meppel. Samenwerken is in onze visie erg belangrijk, samen sta je sterker dan alleen. De ondernemer wil ook sparren en nadenken of een steuntje in de rug. Meedenken.

Onze focus ligt met name in het nagenoeg volledig automatiseren van de administratie, van inkoopfacturen tot en met de aangifte belastingen. Minder werk en voor de klant dus minder kosten. Ook willen we graag meedenken met de ondernemer en daarom gaan we ook naast de ondernemer staan in plaats van aan de overkant van een tafel te gaan zitten.

Voor interim klussen kun je ook bij ons terecht, bijvoorbeeld om achterstanden weg te werken, bij ziekte.

Wij willen korte lijnen houden met de klanten, email contact is prima maar we willen ook in contact blijven met de klanten. Een gesprek aan de telefoon, een gesprek aan de tafel.

Marjolein Hartman
Klantadviseur