Wij regelen de administratie en belastingen voor je. Snel en efficiënt zonder poespas, tegen voordelige tarieven.

Hartman Administratie & Advies is een klein kantoor, gevestigd in Hoogeveen. Wij richten ons op MKB bedrijven in regio Hoogeveen en Meppel. Samenwerken is in onze visie erg belangrijk, samen sta je sterker dan alleen. De ondernemer wil ook sparren en nadenken of een steuntje in de rug. Meedenken.

Onze focus ligt met name in het nagenoeg volledig automatiseren van de administratie, van inkoopfacturen tot en met de aangifte belastingen. Minder werk en voor de klant dus minder kosten. Ook willen we graag meedenken met de ondernemer en daarom gaan we ook naast de ondernemer staan in plaats van aan de overkant van een tafel te gaan zitten.

Voor interim klussen kun je ook bij ons terecht, bijvoorbeeld om achterstanden weg te werken, bij ziekte.

Wij willen korte lijnen houden met de klanten, email contact is prima maar we willen ook in contact blijven met de klanten. Een gesprek aan de telefoon of een gesprek aan de tafel.

Marjolein Hartman
Klantadviseur
  • Jij levert per week/maand je administratie digitaal aan bij ons en kunt dan de bonnen/facturen gelijk opbergen.
  • Wij zorgen dat je administratie bijgewerkt wordt en jij (realtime) kunt zien hoe je ervoor staat.
  • De btw aangifte verzorgen wij voor je en aan het eind van het jaar vullen wij de aangifte inkomstenbelasting voor je in.

Makkelijk toch?

En als je eens advies nodig hebt staat de koffie altijd voor je klaar.

Hartman Administratie & Advies heeft jarenlang ervaring met administraties en ondernemers. Wij zijn positief kritisch , laten je nadenken en denken daarin graag met je mee. Eerlijke oprechte dienstverlening tegen een fatsoenlijke prijs.