Je administratie makkelijk en snel verwerkt

Altijd financieel overzicht = Zeker van je zaak
Wij regelen de administratie en belastingen voor je. Snel en efficiënt zonder poespas, tegen voordelige tarieven.

Administratiekantoor Hartman Administratie & Advies is een klein kantoor, gevestigd in Drenthe / Hoogeveen. Wij helpen MKB bedrijven in de regio Hoogeveen en Meppel met hun administratieve vraagstukken.

Wij geloven in samenwerking, samen sta je sterker dan alleen. De kosten voor de standaarddienstverlening proberen we laag te houden, als de administratie periodiek, tijdig en bij voorkeur digitaal wordt aangeleverd zie je binnen 24 uur hoe je ervoor staat.

Als allround Administratiekantoor kunnen wij je helpen met verschillende zaken. Denk aan: een jaarrekening, factureren, salarisadministratie of uw totale financiële administratie. Tevens verzorgen wij je aangifte inkomstenbelasting, omzetbelasting, loonheffingen, vennootschapsbelasting wanneer je daarvoor aangifte moet doen.

En als je eens hulp nodig bent omdat iemand op je financiële afdeling ziek is of omdat je een inhaalslag moet maken, regelen we dat ook.

Nieuwsgierig geworden en op zoek naar een betrouwbaar Administratiekantoor in de regio Hoogeveen / Meppel voor al uw administratie? Neem dan contact op met ons op nummer: 06-46141784, via Whatsapp of stuur ons een e-mail.

  • Jij levert per week/maand je administratie digitaal aan bij ons en kunt dan de bonnen/facturen gelijk opbergen.
  • Wij zorgen dat je administratie bijgewerkt wordt en jij (realtime) kunt zien hoe je ervoor staat.
  • De btw aangifte verzorgen wij voor je en aan het eind van het jaar vullen wij de aangifte inkomstenbelasting voor je in.

Makkelijk toch?

En als je eens advies nodig hebt staat de koffie altijd voor je klaar.

Hartman Administratie & Advies heeft jarenlang ervaring met administraties en ondernemers. Wij zijn positief kritisch , laten je nadenken en denken daarin graag met je mee. Eerlijke oprechte dienstverlening tegen een fatsoenlijke prijs.